تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش‌ها خلاصه نشود

آل‌هاشم گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» عصر امروز در نشست بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در تبریز اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب کاملا روشن است؛ امروز نیازمند عمل در تحقق بیانات معظم له هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که باید در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبری عمل کنیم و در زمینه اجرایی گام برداریم، خاطرنشان کرد: دانشگاه ها در بیانیه گام دوم انقلاب نقش مولد دارند.

وی با تأکید بر این‌که تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش‌ها خلاصه نشود، گفت: مراکز علمی با نقش آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می توانند دیگر بخش های جامعه را تغذیه و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تسهیل گری کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام شده است، افزود: چاپ و نشر کتب حقوق شهروندی از سوی شهرداری تبریز اقدامی مناسب در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است.

آل هاشم با بیان این‌که مراکز علمی با نقش‌آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می‌توانند دیگر بخش‌های جامعه را تغذیه کنند، افزود: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

وی تصریح کرد: اهمیت گفتمان‌سازی در نگاه رهبری از آن جهت است که اگر می‌خواهیم یک خواسته‌ای تحقّق پیدا کند، قدم اوّل این است که این خواسته را به‌ صورت یک گفتمان پذیرفته شده در بیاوریم.

کد خبر 879544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha