اقدام موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را شکست

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که اقدام موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را شکست، گفت: ثمره خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز خروج آمریکا از منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی فر» امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به اقدام تروریستی آمریکا در عراق اظهار داشت: هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق آغازی بر یک انتقام سخت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند و ماندگار سپاه، سیلی هشدار دهنده‌ای بود؛ اما انتقام اصلی و سخت از آمریکا، پای سلطه را از منطقه قطع خواهد کرد.

وی با بیان این‌که ثمره خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز خروج آمریکا از منطقه شده است، تصریح کرد: اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار سلیمانی نشان داد که این کشور تنها مدعی حقوق بشر بوده و هیچ گاه قابل اعتماد نیست.
 
حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که اقدام موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را شکست، افزود: تهدیدهای توخالی و قدرت پوشالی آمریکا؛ با پاسخ موشکی قاطع سپاه مقتدر  برهمگان عیان شده است.
 
وی با تأکید بر این‌که عملیات روانی و تبلیغات رسانه ای غرب و آمریکا با تشییع باشکوه شهدای مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز پاسخ قاطع موشکی شکست خورده است، افزود: شهادت سردار سلیمانی، زمینه ساز وحدت ملت ایران و عراق شده است.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های حجت الاسلام رحیم علی طالعی؛ تقدیر و حجت الاسلام ابراهیم برزگر به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه معرفی شد.

 

کد خبر 879546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha