نامگذاری یکی از مدارس صومعه‌سرا به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

سیدمحمدی از نامگذاری یکی از مدارس صومعه‌سرا به نام شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(چهارشنبه، ۲۵دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل آموزش و پرورش برگزار شد با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و عزیزان از دست رفته در حادثه هواپیمای اوکراین اظهار کرد: امیدواریم روزهای خوب و خوشی در انتظار ملت ایران باشد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و رکن عظیمی از بدنه اجتماعی است افزود: آموزش و پرورش نقش به‌سزایی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارد.

 

وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل باید در رفع مشکلات موجود آموزش و پرورش تلاش کرد گفت: نام یکی از مدارس شهرستان صومعه‌سرا به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می‌شود.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار نماد خدمت و غیرت بود تصریح کرد: باید دانش‌آموزان ما با سیره و زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جهات متعدد و مختلف قابل بررسی و تامل است خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند ایشان نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام بود بیانگر این است که باید زوایای زندگی این اسوه و الگو را برای نسل‌های فعلی و آینده ترویج و تبلیغ کنیم.

کد خبر 881190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha