باید خود را برای خادمی زائران حاج قاسم آماده کنیم

معاون هماهنگ کننده و فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید خود را برای خادمی حاج قاسم آماده کنید زیرا مزار حاج قاسم زیارتگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ سیاوش مسلمی امروز ( چهارشنبه 25 دی) در اولین جشنواره ره آورد راهیان نور در استان کرمان ضمن عرض درود و سلام به شهدایی که در جهت استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدای ما و میهن کردند، گفت: خواهران و برادران عزیز خودتان را برای خادمی حاج قاسم آماده کنید هرچند که برای ما سخت است که به او شهید بگوییم اما باید بپذیریم که حاجی پرکشیده و آسمانی شده است.

 

 

معاون هماهنگ کننده و فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان کرد: امروز مزار نورانی شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی دیگر برای همیشه یک زیارتگاه خواهد بود لذا باید تصمیم بگیریم که یک سری اماکن در نظر بگیریم برای پذیرایی از کسانی که برای زیارت می آیند.

 

 

وی در ادامه افزود: بحث های زیادی است اما جا دارد از شهید سردار شهید حاج حسین پورجعفری یاد کنیم که همیشه در سایه بوده و مخزن اسرار شهید والا مقام حاج قاسم بوده است.

 

 

سرهنگ مسلمی در ادامه گفت: کار شما مانند برخی از ویژگی های شهید حاج قاسم است؛ یادمان نمی رود در بیت الزهرا(س) همیشه حاج قاسم دغدغه داشت مهمانان به نحو احسن پذیرایی شوند و آخرین نفری بود در بیت الزهرا(س) غذا می خورد.

 

 

وی افزود: شاید قریب به 200 هزار نفر مهمان در استان در شب قبل از تشییع داشتیم که توسط مردم پذیرایی شدند و امروز افتخار می کنیم به عنوان خدمتگذار در بین مردم استان هستیم و امیدواریم بتوانیم با همراهی شما از زائرین مرقد مطهر شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی پذیرایی کنیم و بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

 

 

کد خبر 881380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha