قانونمنداری در انتخابات به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

حجت‌الاسلام نکونام گفت: در راستای برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و حداکثری نیاز به رعایت کامل قانون هستیم و این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (چهارشنبه 25 دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان گفت: همه اقشار جامعه، مجریان، ناظران، تریبون دارها و رسانه‌ها باید در خصوص رعایت کامل قانون اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی بر ضرورت زنده نگاه راه و یاد این سردار بزرگ اسلام تاکید کرد و گفت: همه ما موظف به تداوم راه این سردار بزرگ هستیم و نباید امور دیگر ما را از این امر مهم غافل کند.

 

امام‌جمعه شهرکرد، مقطع کنونی کشور را بسیار مهم و حساس دانست و گفت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند ما را از مقطع مهم تاریخی به سلامت عبور دهد تداوم راه و هدف سردار شهید قاسم سلیمانی است.

 

حجت‌الاسلام نکونام همچنین با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این جمعه یک روز استثنایی و بینظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است و حماسه دیگری را شاهد خواهیم بود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در استان تاکید کرد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام در دهه فجر و آگاه سازی مردم نسبت به این دستاوردها می تواند نقش مهمی در حضور حداکثری آنها پای صندوق های رای ایفا کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: در دهه فجر باید با جدیت، درایت و بصیرت، دهه فجری متمایز از سال‌های گذشته را شکل دهیم و مدیران و مسئولان در خصوص تبیین دستاوردهای نظام باید اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

 

کد خبر 881454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha