موشک باران پایگاه  «عین الاسد»، سیلی محکم ایران  بر پیکر نیمه جان آمریکای تروریست بود

حسینی گفت: موشک باران پایگاه نظامی «عین الاسد» سیلی محکم ایران به آمریکا و تیر خلاص بر پیکر نیمه جان این کشور تروریست بود که از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۷ دی) در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، دعوت مردم به انجام واجبات و ترک محرمات، اظهار داشت: بهترین کلام برای تهذیب، تربیت، نفوس و پاک کردن زنگارها از دل کلام و صفای دل، خداست.

 

امام جمعه یاسوج گفت: خداوند در آیه ۱۳۱ سوره آل عمران می فرماید: «به سوی مفغرت پروردگار بشتابید، اسباب مغفرت، نماز، روزه، تلاوت قرآن، حجاب، حیا، ترک گناه و بهشتی که خداوند آن را برای متقین آماده کرده برای انسان های ارزشمند، مومن، پایبند به شریعت اسلام و مطیع امر پروردگار است».

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر انسان این راه معنوی را نپیماید از قافله انسانیت باز می ماند و از راه ورود به بهشت بازمی ماند، اضافه کرد: انسان خطاکار بعد از خطا توبه می کند و به یاد خدا می افتد، خداوند راه توبه و بازگشت را باز گذاشته تا از خدا طلب بخشش کند.

 

حسینی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید به سرعت مراحل شکوفایی اخلاقی و معنوی را طی کند، ادامه داد: زیباترین لحظه دیدن چهره انسان، لحظه عبادت، رشد و شکوفایی است.

 

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر جامعه ای رشد اخلاقی و معنوی کرد همه مشکلات آن از بین خواهد رفت، یادآور شد: اگر مردم و انسان ها قانون خدا را رعایت کردند، خداوند درهای رحمت و برکت خود را در آسمان و زمین به روی آنها می گشاید.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خداوند جامعه مومنین را رئوف، مهربان، همدل و صمیمی می خواهد، اظهار داشت: دشمن در مقابل جامعه ما را آلوده به فتنه و خشونت طلب می خواهد، جامعه ما باید اهل عفو، گذشت و بخشش باشد.

 

حسینی فاصله بین بهشت و جهنم را زیاد دانست و گفت: این فاصله به جهت دردها، رنج ها و نشاط بین انسانی که درد و رنج وجود او را فرار گرفته با انسان شاد و خوشحال بیشتر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: شهدا حیات دارند و حیات می‌ بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.

 

وی ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌ های مسلمان شده و آثار و برکات شهادت ایشان روز به روز روشن تر می‌شود.

 

حسینی گفت: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.

 

امام جمعه یاسوج به سقوط هواپیما، عامل اصلی آن و شهادت مسافران اشاره کرد و گفت: علت آن آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.

 

وی تصریح کرد: هرگونه غوغا‌سالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود نباید در داخل کشور به آن پرداخت، چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.

 

حسینی با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسئولیت شده، گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد، چرا که توفیق بزرگی است و برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌ کنم.

 

امام جمعه یاسوج گفت: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسئولان و اجرایی و روحانیون هستم.

کد خبر 881822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha