۱۵۰ نوعروس در انتظار کمک خیران برای تأمین جهیزیه

فرهادی گفت: در حال حاضر ۱۵۰ نوعروس در قزوین داریم که منتظر کمک های مردمی و خیران برای دریافت جهیزیه هستند که اگر این مساعدت صورت گیرد این نوعروسان می توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد در حوزه تأمین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش این نهاد حمایتی است که از همین رو 5 میلیون تومان به دختران به عنوان کمک هزینه تأمین جهیزیه و 3 میلیون تومان هم به پسران به عنوان کمک هزینه ازدواج پرداخت می کند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 150 نوعروس در قزوین داریم که منتظر کمک های مردمی و خیران برای دریافت جهیزیه هستند که اگر این مساعدت صورت گیرد این نوعروسان می توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

وی عنوان کرد: مقرر است نمایشگاهی در موسسه خیریه حضرت رقیه (س) راه اندازی شود که خیران می توانند کالا را آنجا خریداری کرده و به خانواده های نیازمند داده و در واقع در تأمین جهیزیه نوعروسان مشارکت داشته باشند.

 

فرهادی تصریح کرد: ما نباید بحث مسئولیت اجتماعی که داریم را فراموش کنیم و اگر هرکسی نسبت به این مسئولیت خود جدی باشد می توانیم کمک های خوبی را به خانواده های نیازمند داشته باشیم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعات دیگری که وجود دارد این است که برخی از خانواده های نیازمند به وسایلی نظیر یخچال، اجاق گاز، تلویزیون و غیره نیاز دارند و در مقابل خانواده هایی هستند که می خواهند وسایل خود را به روز کرده و وسایل جدیدی خریداری کنند، از این رو می خواهیم با شهرداری وارد  کار شویم تا این خانواده ها در صورت تمایل لوازم سالم منزل و مازاد خود را که نیاز ندارد، تحویل داده تا به این خانواده ها دهیم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین در این بین وسایلی که کمی دچار مشکل باشد را هم تعمیر و بازسازی کرده و به خانواده های نیازمند اهدا می کنیم ان شاالله با این کار بخشی از مشکلات این خانواده ها رفع شود.  

 

کد خبر 882975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha