برگزاری نشست های بصیرت سیاسی در کانون فرهنگی ترنم انتظار اهواز

حجت الاسلام آل مبارک عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در طول سال برای اعضای این کانون فرهنگی برگزار می شود نشست های سیاسی جهت بالا بردن بصیرت سیاسی و اجتماعی اعضا است.

«حجت الاسلام مصطفی آل مبارک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در طول سال برای اعضای این کانون فرهنگی برگزار می شود نشست های سیاسی جهت بالا بردن بصیرت سیاسی و اجتماعی اعضا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ترنم انتظار اهواز با بیان اینکه این نشست ها ویژه نوجوانان و جوانان است ادامه داد: این سلسله نشست ها با حضور کارشناسان سیاسی استان به صورت هفتگی برگزار می شود که از استقبال بسیار مطلوبی برخوردار می شود.

 

وی به برگزاری دیگر فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و افزود: ویژه سنین پایه که همان نونهالان هستند دوره های نقاشی و خطاطی در دو گروه دختر و پسر برگزار می شوند در قالب این دوره ها مسابقات نقاشی نیز با عناوین مختلفی برگزار می شود که باعث افزایش انگیزه شرکت کنندگان در دوره ها می شود.

 

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به محدود بودن منابع مالی جهت برگزاری فعالیت های فرهنگی عنوان کرد: مهمترین بخش فعالیت کانون های فرهنگی جذب و تربیت نیرو است در صورتی که برنامه منظم جهت حفظ اعضا وجود نداشته باشد امکان گرایش نوجوانان به بزهکاری های اجتماعی افزایش پیدا می کند.

 

کد خبر 883240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha