مبارزه با فساد هر اندازه و سطح باید به صورت قاطع صورت گیرد

پهلوانیان با اشاره به تاکید ویژه و اقدامات قاطعانه رئیس قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد بایستی به هر اندازه و سطحی به صورت قاطع دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد پهلوانیان» در مراسم دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه با نخبگان استان یزد در محل مسجد روضه محمدیه یزد گفت: یزد، دارالعباده و دیار مردم شریف و نجیب و اصیل است که آوازه دین ورزی و نجابت آن در مرزهای ایران نیز فراتر رفته است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: یزد را باید نمادی روشن از مهرورزی پیامبر اکرم و خاندان پاکش نسبت به مردم و هستی دانست که تجسم عینی آن زندگی ادیان مختلف در کنار هم به عنوان نمادی از آن است.

وی افزود: یزد از دیرباز دارالعلم بوده است که آیت الله حائری یزدی، طباطبایی یزدی، شهید صدوقی و مرحوم آیت الله خاتمی نمونه ای از این افراد است.

پهلوانیان گفت: اگرچه بیش از دو دهه دانش آموزان یزدی در کنکور رتبه اول را دارند اما باید غمدلانه افسوس خورد که دانشمندان فرزانه یزدی به جهت شرایط مختلف ترک وطن کرده اند که باید برای ان ها تدبیری اندیشید.

وی افزود: اگر فرهنگ سوگواری سالار شهیدان جهان گستر شود باید عزاداری و سوگواری مردم یزد را به عنوان نمونه ای برای جهان معرفی کرد که نمونه آن نخل برداری ظهر عاشورا است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: مبارزه با فساد به عنوان یکی از رویکرد های مهم قوه قضائیه است که از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم که همانطور که در گذشته نیز این شعارها را مطرح کرده اند و اقدامات مناسبی نیز در این زمینه داشته اند بایستی به هر اندازه و سطحی به صورت قاطع دنبال شود.  

کد خبر 884349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha