فرهنگ و تمدن ایرانی راهگشا برای مسائل اقتصادی است

رئیس قوه قضائیه با اشاره به فرهنگ و تمدن یزد گفت: فرهنگ و تمدن ایرانی راهگشا برای مسائل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در بدو ورود خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: استان یزد به عنوان استانی است که دین، فرهنگ و هنر در آن آمیخته است.

وی افزود: استان یزد مرکزی برای گردشگری است که صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از جمله ظرفیت های دیگر استان یزد در زمینه مسائل اقتصادی گفت: فرهنگ و تمدن ایرانی راهگشا برای مسائل اقتصادی است که در این استان نیز به خوبی می توان آن را دنبال کرد.

وی با اشاره به سفر استانی خود به استان یزد گفت: در این سفر 17 هیأت نسبت به بررسی مسائل استان یزد اقدام می کنند که از این تعداد 9 هیأت در شهرستان ها و هشت هیأت نیز در مرکز استان فعالیت دارند.

حجت السلام رئیسی دیدار با قضات و کارمندان دستگاه قضایی، شرکت در شورای اداری استان، نشست با خانواده شهدا و دیدار مردمی، دیدار با نخبگان را از جمله برنامه های خود در استان یزد دانست و بیان کرد: امیدوارم در بررسی های انجام شده و گزارش هایی که امشب در شورای قضایی استان یزد مطرح می‌شود، بتوانیم تصمیمات مناسب و مهمی برای رفع مسائل یزد بگیریم.

کد خبر 884362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha