بخشنامه های ما نباید مانعی برای تولید باشد/ اقتصاد گردشگری، ظرفیت عظیم استان یزد

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت توجه به داخل و تلاش برای تولید گفت: بخشنامه های ما نباید مانعی برای تولید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» ظهر امروز در جمع نخبگان، فعالان فرهنگی و اقتصاد و اجتماعی استان یزد گفت: استان یزد چهره میراث فرهنگی ما و دین مداری، هنرورزی و هنرمندی و فرهنگ ایران اسلامی است و جای جای این استان گواه بر این فرهنگ و دین مداری استان است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: امروز آنچه می تواند جامعه ما را از آسیب در زمینه جرم و ناهنجاری های جامعه در امان نگه دارد، فرهنگ اسلام و فرهنگ یزدی است و در این زمینه نیز چهره های فرهنگی در بسترهای مختلف از جمله شعر و هنرهای مختلف می توانند نقش پیشگیرانه در زمینه بسیاری از جرائم و ناهنجاری های اجتماعی داشته باشند.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمنان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی افزود: ما امروز به گستردگی همه آنچه داریم، از سوی دشمنان تهدید می شویم و نخبگان و فعالان ما نباید بگذارند که این مرزهای ما تهدید شود.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: ما در استان های مختلف دارای ظرفیت های مختلفی هستیم که معتقدیم اقتصاد گردشگری در استان یزد، بار فرهنگی وعظیمی در معرفی فرهنگ اسلامی، ملی و همچنین رابطه بین ملت ها دارد و می تواند مشا اثر برای کشور باشد.

وی گفت: امروز کشور ما کشور امنی برای گردشگران است و استان یزد نیز استان امنی است که بیش از همیشه می تواند برای گردشگران امنیت داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که کار گردشگری از رونق نیافتد و نباید فعالیت های ما به تعطیلی واحد گردشگری بیانجامد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: اقتصاد گردشگری باید در استان فعال شود و این بستر و زمینه کاملا وجود دارد زیرا می تواند ارتباط فرهنگی بین ملت ها و همچنین کار اقتصادی را در کشور شکل دهد.

وی در ارتباط با اهمیت تولید گفت : ما سیاست های مصوب ابلاغ شده در شورای تشخیص مصلحت نظام داریم که هر تصمیمی در ذیل این سیاست ها صورت می گیرد اما بخشنامه ها باید تسهیل کننده تولید در کشور باشد و هر کاری که تولید کننده را بی انگیزه و کم انگیزه می کند باید پرهیز کرد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: اگر در کشور ما می تواند تولیدات بدرخشد باید برای آن بازار ایجاد کرد و نگاه ما به بیگانگان نباشد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: امروز مساله محور کشور در زمینه تولید است که باید مشکلات در این زمینه را بررسی کنیم.

کد خبر 884377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha