انقلاب اسلامی جغرافیای سیاسی منطقه را متحول کرد

تابش ابراز کرد: تحولاتی که طی سال‌های اخیر در جهان اسلام و کشورهای تحت ظلم و ستم رخ‌داده، منبعث از انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمدرضا تابش» در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه خبر سیما؛ شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت و تبریک گفت و اظهار داشت: واضح است که انقلاب عظیم اسلامی؛ طرحی نو در جهان در انداخت و جغرافیای سیاسی منطقه را نیز متحول ساخت.

وی ادامه داد: تحولاتی که در طی سال‌های اخیر در جهان اسلام و کشورهای تحت ظلم و ستم از قبیل حق‌خواهی، ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار و استعمار رخ‌داده، منبعث از انقلاب شکوهمند اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این‌که صورت گرفتن این تحولات در ایران؛ موجب موج حق‌خواهی و آزادی‌خواهی در منطقه شود خوشایند دولت‌های استکباری، قدرت‌های استعماری و رژیم‌های زبون دست‌نشانده آن‌ها در منطقه نیست.

وی بابیان اینکه منطقه ما سرمایه‌هایی ازجمله نفت، موقعیت ژئوپلیتیک و موقعیت ژئواستراتژیک دارد یادآور شد: قدرت‌های استکباری از هر حربه‌ای برای مقابله با این موج انسان خیز عزت و آزادگی از قبیل حضور مستقیم نظامی، ایجاد پایگاه در کشورهای منطقه، تحرکات اقتصادی، حضور مستشاران نظامی و تشکیل گروه‌های تروریستی استفاده کردند.

تابش ابراز کرد: بنابراین از هیچ تلاشی اعم از جنگ تحمیلی، ترورهای کور، تحریم‌های گسترده، سازمان‌دهی گروه‌های تکفیری و سلفی (داعش، طالبان، النصره، القاعده) فروگذار نکردند تا سدی در مقابل نفوذ انقلاب اسلامی باشند.

وی به دومین حربه دشمنان در جهت مشوه ساختن چهره واقعی اسلام اشاره و اذعان کرد: از هیچ‌کدام از این ترفندها بهره و سودی نبردند و در زبون‌ترین و ذلیل‌ترین راهبرد یعنی عدم رویارویی مستقیم با برجستگان این نهضت تصمیم به ترور شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرفتند که البته شهید سپهبد سلیمانی نه اولین و نه آخرین نفر در این راه نبود.

کد خبر 885312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha