مدیران و نهادها در اردکان شهادت قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند

جمعی از مسئولان و نهادهای مختلف شهرستان اردکان طی پیام‌هایی؛ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، چهره بین‌المللی، محبوب و بی‌همتای مقاومت را تسلیت و تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ مسئولان و نهادهای گوناگون شهرستان اردکان در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، پیام‌های تسلیت و تبریک جداگانه‌ای صادر کردند.

فرماندار شهرستان اردکان در پیامی تصریح کرد: فاجعه آن‌قدر هولناک، ضایعه آن‌چنان دردناک و خبر آسمانی شدن سردار عزیز قاسم سلیمانی، بزرگ‌مردی از تبار خوبی و روشنایی به قدری ملال‌انگیز است که جز صبر جزیل و عنایت باری‌تعالی نمی‌تواند اندوه این فقدان جانکاه را تسلی بخشد.

وی تأکید کرد: «حاج قاسم» تمام عمر بابرکت خویش را در دفاع از ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب مصروف داشت و نمادی کم‌نظیر و جهانی از ایثار و جان‌فشانی بود.

امام جمعه اردکان نیز در پیامی با اشاره به اینکه این رزمنده شجاع و فداکار و اهل معنا پس از سال‌ها مجاهدت، عبادت و مبارزه در میدان‌های سخت جهاد با اشرار و استکبار به این درجه والا دست یافت و اجر واقعی خود را دریافت کرد گفت: راه این شهید عزیز باقدرت تمام ادامه خواهد یافت سلاح او ویارانش بر زمین نمی‌ماند و دشمن بزدل و جنایتکار بی‌پاسخ و انتقام نخواهد ماند.

نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه اردکان نیز در پیامی بابیان اینکه شهید سلیمانی آخرین گام زندگی زمینی‌اش را با عروج ملکوتی، به مقام رفیع عنایت وصل کرد یادآور شد: بدا به حال دشمنان این اندیشه و مسیر که مطابق وعده‌ی الهی هرروز خوارتر و زوالشان نزدیک‌تر می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان در پیام صادرشده خود ضمن تأکید بر لزوم گرفتن انتقامی سخت از رژیم ظالم آمریکای جنایتکار ابراز کرد: راه امثال سپهبد شهید سلیمانی توسط نوجوانان و دانش آموزان انقلابی امروزِ ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

همچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان؛ شهادت مردان بزرگ امثال حاج قاسم و مجاهدان فی سبیل الله را اجر و مزد سال‌ها تلاش، مجاهدت و مبارز خستگی‌ناپذیر آنان با فرعون‌ها و طاغوت‌های زمان دانست و اذعان کرد: بی‌شک پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان و دست پروردگان حاج قاسم خواب و آرام را از چشم آمریکا و اسرائیل خواهد ربود و ثمره خون حاج قاسم فلسطین خواهد بود.

لازم به ذکر است که شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان نیز طی صدور پیام‌هایی، شهادت سردار سرافراز، قاسم سلیمانی و جمعی از طلایه‌داران جبهه مقاومت را تسلیت و تبریک گفتند.

کد خبر 877283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha