با توجه به پیشینه فرهنگی می‌توانیم آینده خوبی برای اردکان رقم بزنیم/ لزوم تعریف استراتژی جدید در عرصه گردشگری

فاطمی عنوان کرد: با توجه به پیشینه عظیم فرهنگی می‌توانیم آینده خوبی را برای اردکان رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سید مصطفی فاطمی» در سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اردکان که با حضور جمعی از مدیران و مسئولین واحدهای مربوطه در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد بر لزوم و ضرورت تعریف یک استراتژی جدید در عرصه و حوزه گردشگری تأکید کرد.

وی ابراز کرد: گردشگری یکی از حوزه‌های حساس و تأثیرپذیر از اتفاقات و حوادث کشور است که اگر تصمیمات درست و سنجیده در هنگام وقوع بعضی از مسائل پیش‌بینی نشود در آینده دچار مشکلاتی در حوزه گردشگری خواهیم بود.

این مقام مسئول به اتفاقات و رخدادهای سال گذشته اشاره کرد و گفت: وقوع سیل در سال گذشته باعث شد که بسیاری از قاطبه مردم به سمت استان یزد برای گذراندن اوقات فراغت خود راهی شوند که  ناگهان با خیل عظیم گردشگران روبرو شدیم ولی با همدلی و همکاری کلیه مسئولین توانستیم خدمات‌رسانی مطلوبی به هم‌وطنان ارائه دهیم.

وی ضمن اشاره به پیشینه تاریخی اردکان، ادامه داد: اردکان از دیرباز شهر فرهنگی و فرهنگ دوست بوده که این خود نمایانگر وزانت مردمان این دیار بود و با توجه به این پیشینه عظیم فرهنگی می‌توانیم آینده خوبی برای اردکان رقم بزنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و امور گردشگری استان یزد در پایان گفت: در برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها ضعیف هستیم و در این حوزه نیز می‌بایست فعالیت خودمان را دوچندان کنیم چراکه برگزاری جشنواره، تأثیر اقتصادی محسوسی برای شهرها خواهد داشت.

کد خبر 885342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha