بازدید استاد حوزه و دانشگاه از گنجینه ایثار و شهادت اردکان

حجت‌الاسلام‌ سرلک از نزدیک از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌ علی سرلک» در جهت تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا از بخش‌های مختلف و متعدد گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

در این بازدید؛ استاد حوزه علمیه و دانشگاه که برای سخنرانی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق (علیه‌السلام) و با همکاری مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اردکان برگزار شد در این شهرستان حضور یافته بود در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدای معزز قرار گرفت.

مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان نیز در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را بیان کردند.

حجت‌الاسلام‌ سرلک، کارشناس مذهبی در پایان این بازدید با تشکر، تجلیل و قدردانی از تلاش‌های مداوم مسئولین این مجموعه و آرزوی پاداش خیر برای دست‌اندرکاران، گنجینه ایثار و شهادت اردکان را در نوع خود بی‌نظیر توصیف کرد و بر لزوم تلاش در جهت معرفی بیش از پیش این گنج عظیم به سطح جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

لازم به ذکر است که گنجینه ایثار و شهادت اردکان از سال ۱۳۹۱ به منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این شهرستان، معرفی سیره و سبک زندگی شهدای سرافراز و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان مرحوم حضرت آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.

کد خبر 885346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha