کارآمدی منجر به سرعت در اجرای پروژه ها و کاهش هزینه ها می شود

کلائی گفت: کار آمدی می تواند منجر به سرعت در اجرای پروژه ها، کاهش هزینه ها و افزایش دادن مشارکت مردم در کارها شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» عصر امروز (۵ اسفند) در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید ناصری ضمن عذر خواهی از شهروندان در خصوص تاخیر چند روزه بهره برداری از این پروژه افزود: پیشرفت کار در همدلی و همکاری است لذا از حمایت شورای شهر و همکاری استانداری و نیروی انتظامی و همه افرادی که در به ثمر رساندن پروژه تلاش کردند، تشکر می کنم.

 

شهردار مشهد اضافه کرد: مفهوم کارآمدی را در خدمت به مردم مقدس می دانم، به نظر بنده آن چیزی که بعد از رای نمایندگان شورای شهر باعث مشروعیت عملکرد می شود، کارآمدی در فعالیت هایمان است.

 

کلائی ادامه داد: کار آمدی می تواند منجر به سرعت در اجرای پروژه ها، کاهش هزینه ها و افزایش دادن مشارکت مردم در کارها شود.

 

وی با اشاره به این که مبنای مشروعیت ما کارآمدی است، اظهار کرد: خوشحالیم که شورای شهر همیشه از فعالیت ها و کارآمدی ما حمایت می کند، امیدواریم این کارآمدی برای خدمت به مردم ادامه داشته و این گونه پروژه ها ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است، تقاطع غیر همسطح شهید ناصری به طول 590 متر شامل رمپ های خاک مسلح به طول 150 و 180 متربا عرشه فلزی به طول 260 متر شامل 6 دهانه است، این تقاطع  دارای عرض متغیر 10-13 متر و وزن 1300 تن است که باهزینه 34 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 898379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha