جشن نیکوکاری با روش های جدید اجرا می شود

سعادت به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و از اجرای جشن نیکوکاری سال جاری با روش های جدید خبر داد.

«احمد سعادت»، امروز (یکشنبه ۱۱ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: جشن نیکوکاری در سه مرحله در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می شود.

 

زنگ نیکوکاری در منازل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) مازندران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، جشن نیکوکاری که قرار بود در ۱۴ اسفند ماه در مدارس  همانند سایر کشور، برگزار شود با عنوان زنگ نیکوکاری در منازل، صورت خواهد گرفت.

 

 سعادت اظهار کرد: در پنجشنبه (۱۵ اسفندماه)، ۱۳۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد، کمک های جشن نیکوکاری را جمع آوری خواهند کرد.

 

مسابقه فیلم و عکس

وی بیان کرد: مسابقه فیلم و عکس جهت کمک دانش‌آموزان و کودکان در جشن نیکوکاری از سوی کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) مازندران، برنامه ریزی شده که به پنج اثر برتر، جوایزی اهدا می شود.

 

سعادت ابراز کرد: کسبه علاقه مند به شرکت در جشن نیکوکاری با امضای بن های ۳۰ هزار تومانی، ۵۰ هزار تومانی و ۱۰۰ هزار تومانی به اندازه وسع و توان خویش می توانند در این امر خداپسندانه، شرکت کنند.

 

وی گفت: مردم خیر و نوعدوست می توانند با ارسال عدد سه به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰، مبالغ غیر نقدی جهت کمک به جشن نیکوکاری را پرداخت کنند.

کد خبر 900455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha