معابر بستان آباد به همت اعضای کانون منتظران گندزدایی می‌شود 

مدیر مسول کانون فرهنگی هنری منتظران گفت: به همت جوانان مومن و انقلابی بستان آباد تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری منحوس به کار می‌بندیم. 

«علی قلیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به ظرفیت بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد در انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا گفت: بچه های مسجدی با انگیزهء بالای انقلابی که دارند و نیز آشنایی کامل با فرهنگ و موقعیت منطقه می‌توانند برای تکمیل اقدامات نظام سلامت در محلات و روستاها بسیار اثرگذار و مفید باشند تا ان شاء الله دست در دست هم از این بحران عبور کنیم.

 

مدیر مسول کانون فرهنگی هنری منتظران بستان آباد در دادمه سخنان خود با بیان لزوم مشارکت همگانی برای شکست کورنا افزود: با حرکت جهادی بچه های مسجد امام حسن شهرستان بستان آباد به مدیریت کانون منتظران از ۲۳ اسفند ۹۸ تا امروز یک سری اقدامات مسنجم و مداوم برای  پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس در محلهء  «اسکی کند» بستان آباد در حال اجرا داریم که امید است با اختصاص کمک های دولتی و تامین مواد و وسایل لازم بتوانیم سطح کمی و کیفی این فعالیت ها را افزایش دهیم.

 

وی در تشریح این اقدامات با ابراز خرسندی از روال اجرایی و همکاری خوب مردم منطقه گفت: با هزینه شخصی اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران و کمکهای مردمی حدود ۲هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه شد که به صورت مستمر توسط دو گروه ۴ نفری، هر چند روز یکبار معابر و اماکن عمومی محلهء «اسکی کند» ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و ان شاء الله در روزهای پیش رو با جذب منابع مالی بیشتر، سطح پوشش این فعالیتها را به محله های مجاور نیز گسترش می‌دهیم.

 

قلیزاده در تکمیل توضیحات خود اضافه کرد: در کنار ضدعفونی اماکن و معابر عمومی اقدامات فرهنگی قابل توجهی نیز مانند تهیه و نصب بنرهای آموزشی در محلهای پر تردد و پخش تیزرهای آموزشی برای بالابردن سطح آگاهی عمومی در مورد کورنا و راه های مقابله با آن در فضای مجازی و گروه‌های تلگرامی و واتساپی بچه های محله و... در حال اجراست که امیدواریم با اقناع افکار عمومی به قطع زنجیرهء انتقال بیماری کمک کرده باشیم.

 

او در پایان سخنان خود با تشکر از همکاری صمیمانه بسیج و سپاه در اجرای چنین طرح هایی در سطح کشور گفت: به امید خدا در سایه رحمت و مغفرت الهی به برکت دعای مومنین و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بتوانیم در کنار مدافعان سلامت این ویروس منحوس را از کشور و منطقه خود بیرون کنیم و مانند گذشته دوش در دوش هم برای بالندگی ایران اسلامی عزیز بیشتر از پیش کوشا باشیم.

کد خبر 911085

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha