پیش بینی ۵۰۰ تخت بیمارستانی برای بستری بیماران مبتلا به کورنا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان، گفت: به منظور بستری بیماران مبتلا به کورنا، ۵۰۰ تخت در بیمارستان های استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه خبری وب‌دا؛ «دکتر سید احمد هاشمی» در جلسه همفکری با اعضای هیئت رییسه سازمان نظام پزشکی در سالن شهید رجایی، خواستار همکاری اعضای این سازمان با دانشگاه شد و افزود: پیش بینی می شود در روزهای آینده بار مراجعه به مطب ها و درمانگاه های خصوصی افزایش یابد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به اعلام آمادگی همکاری و استفاده از ظرفیت درمانی ارتش، سپاه و تامین اجتماعی، از  پیش بینی مراکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: به منظور بستری بیماران مبتلا به کورنا، 500 تخت در بیمارستان های استان پیش بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دو بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد و بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان نیز برای بستری بیماران مبتلا به کووید 19، تجهیز شده است.

 

دکتر هاشمی همچنین خواستار انتشار فراخوانی به منظور همکاری درمانگاه ها و مراکز بخش خصوصی با دانشگاه شد و گفت: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی، آماده برگزاری کلاس های توجیهی برای داوطلبان است.

 

 

 

کد خبر 902698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha