کانون امام خمینی شهرستان اهر یکی از مراکز مبارزه با کرونا است

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام خمینی اهر گفت: دعا و توسل در کنار رعایت مسائل بهداشتی و پزشکی تنها راهکار موثر برای برون رفت از این بحران و ریشه کنی کامل ویروس منحوس کروناست. 

«سید حسن حسینیلر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و لزوم رعایت دستورات ابلاغی نظام سلامت توسط تمامی اقشار جامعه، اظهار داشت: در کنار مسائل علمی مبارزه با کورنا، دعا و نیایش و طلب رحمت واسعه از بارگاه طبیب حقیقی عالم امکان، خداوند تبارک و تعالی میتواند در این روزهای سخت و بغرنج نجات‌بخش بشریت باشد و به نوعی آرامش از دست رفته را به جهان باز گرداند.

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهرستان اهر با اشاره به فعالیت های این کانون در راستای پیشگیری و ریشه‌کنی کرونا افزود: خوشبختانه به همت بچه های مسجدی و مردم شریف و انقلابی منطقه از همان روزهای اول شکلگیری بحران  تمام تلاش خود را برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس منحوس به کار بسته‌ایم که از آنجمله می‌توان به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی - تهیهء بسته‌های بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده و توزیع آن در بین افراد نیازمند - توجیه و آموزش حضوری با مراجعه به درب منازل جهت اعلام هشدار «در خانه بمانیم» و رعایت مسائل بهداشتی - راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک و... اشاره کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اظهار امیدواری از اجرای این اقدامات گفت: در کنار اقدامات عملی و پیشگیرانه، کانون فرهنگی هنری امام خمینی با برگزاری مجالس دعا و قرائت زیارت عاشورا به مدت ۴۰ روز البته بصورت انفرادی و در زمان معین و هماهنگ، برای دفع این بلای عالم‌گیر دست به دامان حضرات معصومین (ع) شده است که ان شاء الله به برکت نفسهای پاک و توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد نابودی این بیماری منحوس در کل جهان باشیم.

 

حسینیلر همچنان با تشکر از همکاری و مشارکت مردم و خیرین در این روزهای سخت افزود: نزدیک به هزار نفر در شهرستان اهر از این خدمات بهرمند شدند که تمامی هزینه های این فعالیت ها اعم از خرید اقلام مصرفی مانند مواد ضدعفونی کننده و پارچه و سبدهای کالا... توسط کمکه ای مردمی و منابع خیرین تامین شده و امیدست با اختصاص بودجه های دولتی سطح کیفی و کمی این اقدامات را ارتقاء دهیم.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به نقش انفاق و احسان به فقرا و مساکین در دفع بلا و گرفتاری، گفت: صبح امروز به همت خیرین شهرستان و بچه‌های کانون امام خمینی، ۲ راس گوسفند و یک راس گاو به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) قربانی کردیم که تحت تدابیر بهداشتی و زیر نظر کارشناسان مرکز بهداشت پس از بسته بندی بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 912424

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha