کانون آل یاسین کندلج یکی از مراکز جهادی تولید ماسک در مرند است 

مدیر مسوول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین شهرستان مرند گفت: همت عالی جوانان انقلابی بار دیگر تهدید شیوع ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرده است.

«محمودپاشایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار گفت: در برحه حساس کنونی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در کنار بسیجیان عزیز با تشکیل کارگاه‌های جهادی تولید ماسک یکی از مشکلات بزرگ نظام سلامت کشور را به سرعت حل کرده و با تبدیل تهدید به فرصت به صورت عملی منظور فرمان آتش به اختیار حضرت آقا را نزد افکار عمومی روشن کردند.

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین کندلج از توابع مرند در ادامه سخنان خود افزود: با کمک خیرین و شورای اسلامی روستا و به همت جوانان انقلابی کانون و پایگاه مقاومت مسجد جامع کندلج و مشارکت بانوان روستا از اواسط اسفند با تشکیل کارگاه جهادی تولید ماسکهای قابل شستشو همپای دیگر حرکتهای جهادی در سطح کشور، گامی مهم در تامین این کالای مورد نیاز مردم و مدافعان سلامت برداشته‌ایم.

 

وی در تشریح این اقدامات با ابراز امیدواری از روند تولید ماسک و تامین نیاز مردم گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی بانوان روستا در این کارگاه طی تدابیر کامل بهداشتی تاکنون بیش از ۴۰۰۰ ماسک تولید و بین اهالی توزیع شده است که با احتساب جمعیت روستا تقریبا می‌توان گفت هر نفر یک ماسک در اختیار دارد و این امر میتواند از شیوع ویروس در منطقه به صورت جدی جلوگیری کند.

 

پاشایی در ادامه مصاحبه با اشاره به دیگر اقدامات کانون آل یاسین اضافه کرد: در کنار تولید ماسک فعالیت های دیگری مانند بالابردن سطح آگاهی عمومی در مورد ویروس کورنا - گند زدایی اماکن و معابر عمومی - طرح غربال گری خانه به خانه - ضد عفونی خانه های مشکوک به کورنا - جلوگیری از ورود افراد غیر بومی به منطقه در قالب تورهای ایست بازرسی و... داشته ایم که امیدواریم با اختصاص بودجه‌های دولتی سطح کمی و کیفی این اقدامات را گسترش دهیم.

 

وی در پایان سخنان خود با تشکر از همکاری صمیمانه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شورای اسلامی روستا و خیرین عزیز، گفت: ان شاء الله به برکت دعاهای خیر مومنین و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نیز همت عالی مدافعان سلامت هر چه زودتر از این بحران عبور می‌کنیم و باز در کنار هم برای سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی بیشتر از پیش تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 914652

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha