حمایت از اقشار آسیب پذیر در کنار مبارزه با کرونا

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات گفت: با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها باید با تمام توان برای ریشه‌کنی کامل کورنا مبارزه کنیم.

«خدیجه رزمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان ضرورت فعالیت جهادی کانون‌های مساجد در مبارزه با کورنا، اظهار داشت: با شیوع این ویروس منحوس در کشور و خطر همه گیر بودن آن، کانون فرهنگی هنری مشکات همپای دیگر اقشار مردم به صورت همه جانبه و شبانه روزی اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای را به انجام رسانده که ثمرات فراوانی در پی داشته و به امید خدا تا ریشه‌کنی کامل این بیماری، محکم و استوار در میدان مبارزه هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات با تاکید به نقش اثرگذار فعالیت های جهادی در تکمیل اقدامات سراسری نظام سلامت، گفت: کانون مشکات که متعلق به مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول از توابع شهرستان مراغه می‌باشد از اولین روزهای این بحران برای پیشگیری از ورود کورنا به روستا طرح گندزدایی معابر و اماکن عمومی را به صورت دوره‌ای و هرچند روز یکبار انجام داده که امیدواریم با تامین منابع مالی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، تا ریشه‌کنی کامل این بیماری از کشور، ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر در برهه حساس کنونی، افزود: کانون مشکات با همکاری خیرین و هیئت امنا و پایگاه مقاوت مسجد امام زمان(عج) و کانون رضوی، تعداد ۲۰ بسته ارزاق ضروری شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، قند... و مواد شوینده و ضدعفونی کننده به ارزش تقریبی ۵ میلیون تومان برای نیازمندان روستا تهیه کرده که به صورت آبرومندانه و مخفی به خانه‌هایشان ارسال شد.

 

رزمی با تشکر از همکاری صمیمانه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در کنار فعالیت‌های ذکر شده اقدامتی فرهنگی قابل توجهی هم در این دوران انجام داده‌ایم که از آنجمله میتوان به طرح غربال‌گری خانه به خانه - تهیه و نصب بنرهای آموزشی در مکانهای پرتردد برای بالابردن سطح آگاهی عمومی در مقابله با کورنا - انتشار فایل های صوتی و تصویری مربوط به کورنا در گروه های فضایمجازی اهالی روستا و نظایر آن اشاره کرد.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز امیدواری و توکل به درگاه الهی گفت: به امید خدا به برکت دعای خیر مردم عزیز و جانفشانی مدافعان سلامت که در این روزهای سخت مانند دوران دفاع مقدس با تمام وجود به خدمتگزاری مشغولند؛ و بالاتر از همه زیر نظر توجهات حضرت ولیعصر به زودی  از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم.

کد خبر 916463

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha