تولید ۲۵هزار ماسک از سوی کانون شهید نهادی تبریز

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی گفت: تاکنون ۲۵ هزار ماسک قابل شستشو تحت تدابیر کامل بهداشتی در این کانون تولید شده است.

«اصغر آراسته» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت عمومی در عبور از بحران گفت: در شرایط حساس کنونی نیروهای مومن و انقلابی مساجد، همپای نظام سلامت، تا ریشه‌کنی کامل ویروس منحوس کورنا در کشور با تمام توان در میدان مبارزه هستند و همانند دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه خواهند کرد.

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز در ادامه با اشاره به کمبود ماسک در داروخانه‌ها گفت: خوشبختانه از اولین روزهای سال جدید توفیق آن را داشتیم برای رفع این معضل؛ با همکاری بانوان مومن انقلابی، کارگاه جهادی تولید ماسک‌های قابل شستشو را در مسجد المهدی تبریز برپا کنیم و در این مدت کوتاه به حول و قوهء الهی موفق شدیم بیش از ۲۵هزار ماسک با کیفیت، تهیه و تولید کنیم.

 

وی در تکمیل سخنان خود با ابراز رضایت از روند تولید این کارگاه افزود: تاکنون ۲۵هزار ماسک قابل شستشو تحت تدابیر کامل بهداشتی در این کارگاه تولید شده که ۱۵ هزار عدد از این میان، پس از بسته بندی به صورت رایگان بین ساکنین محله و مدافعان سلامت توزیع شده است.

 

آراسته ادامه داد: البته تمام هزینه این کارگاه اعم از خرید مواد اولیه و چرخ خیاطی و دیگر اقلام مود نیاز توسط خیرین تامین می‌شود و امیدواریم با اختصاص کمک های مالی از سوی دولت، بتوانیم سطح کمی و کیفی تولیدات این کارگاه را بالا ببریم.

 

وی در ادامه با بیان برآوردی از هزینه‌های‌ کلی این طرح گفت: با مدیریت هزینه‌ها به طور مثال خریدهای انبوه و کلان توانسته‌ایم رقم تمام شدهء هر ماسک را به صورت قابل توجهی کاهش دهیم و این عدد را به حدود ۲۵۰۰ تومان برسانیم تا از این رهگذار تعداد بیشتری ماسک تولید شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

آراسته در پایان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، از همکاری شبانه روزی بیش از ۴۰ نفر از اعضای کانون شهید نهادی و ۷ نفر خیاط ماهر و نیز خیرین محترم صمیمانه تشکر کرد و گفت: ان شاء الله در روزهای آینده به برکت دعاهای خیر مومنین و توجهات حضرات معصومین(ع) از شر ویروس منحوس کورنا رها شویم و دست در دست هم بیشتر از پیش برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 914364

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha