مدیر حوزوی مورد نظر رهبر انقلاب تجلیل شد

امام جمعه تبریز از "حجت‌الاسلام صادقیان"، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز که در سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد عنایت قرار گرفته بود، تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با نیمه شعبان؛ امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌ خادمان آرامستان‌های تبریز، قدردانی شد؛ همچنین در این مراسم امام جمعه تبریز از "حجت‌الاسلام صادقیان"، مدیر جهادی حوزه علمیه طالبیه تبریز که در سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد عنایت قرار گرفته بود، تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در این مراسم با اشاره به تلاش خالصانه مدافعان خاموش در امر کفن و دفن متوفیان کرونایی اظهار داشت: تبریز شهر نمونه در ارتباط با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به میلاد امام زمان (عج) و با تبریک این عید بزرگ مسلمانان، افزود: مدافعان خاموش انسان های بسیار زحمتکشی هستند و خالصانه تلاش می کنند.

وی با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداری تبریز در این خصوص گفت: شهرداری و شورای شهر توجه ویژه ای به فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها برای رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم سپس با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری گفت: معظم له در سخنرانی امروزشان، از تبریز به نیکی نام بردند و از تلاش های حوزه علمیه تبریز در خصوص امور کفن و دفن بیماران کرونایی قدردانی کردند که افتخار بزرگی برای تبریز است.

همچنین «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: همه افرادی که در بیمارستان‌ها و در بالین بیماران، در ضد عفونی شهر، در تهیه اقلام بهداشتی و دیگر خدمات تلاش می‌کنند و همچنین مدافعان خاموش که در امر کفن و دفن شرعی اموات کرونایی با پروتکل های بهداشتی فعالیت کرده و دغدغه مومنان را در این باره مرتفع می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در بیاناتی که به مناسبت نیمه شعبان داشتند؛ به فعالیت‌های جهادی مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز در زمینه مقابله با کرونا اشاره کردند.

کد خبر 914633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha