اهدای ۲۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری میثم تمار تبریز

همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان ۲۰ بسته مواد غذایی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد قبا تبریز به خانواده های نیازمند اهدا شد.

«سیدحسن جعفری » در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای 20 بسته مواد غذایی به خانواده های نیازمند خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجد قبا کوی دادگستری تبریز گفت: با همکاری جوانان مسجدی در پی شیوع ویروس کرونا در تبریز و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی 20 بسته مواد غذایی تهیه و در شب نیمه شعبان میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

جعفری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: این بسته های غذایی با کمک و مشارکت نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه شهید بهشتی تهیه شده بود.

وی با تشکر از مساعدت های ارزشمند خیرین گفت: بسته های غذایی اهدایی شامل 10 کیلو برنج اعلای ایرانی، 2 عدد مرغ، 3 عدد روغن مایع، 3 بسته دستمال کاغذی، یک بسته رب گوجه فرنگی، یک عدد مایع ظرفشویی، یک بسته نخود، یک بسته زنجبیل و زردچوبه، یک بسته ماسک بهداشتی، یک عدد محلول ضد عفونی کننده، یک شاخه گل و یک بسته شکلات بوده است

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجد قبا کوی دادگستری تبریز ارزش تقریبی هر بسته را معادل 400 هزار تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هر یک از ما با گامی که در مسیر مقابله با این بیماری منحوس بر می داریم بتوانیم بیماری کرونا را شکست دهیم.

کد خبر 914617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha