توزیع ۲۷۰ بسته حمایتی  از سوی جهادگران مسجد سجادیه تبریز

۲۷۰ بسته حمایتی غذایی و بهداشتی به خانواده های آسیب پذیر و کم درآمد شهرک سفیر امید تبریز به همت فعالان مسجد سجادیه اهدا شد.

«حیدر پورعلی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای 270 بسته سبد غذایی و سبد بهداشتی به اقشار آسیب پذیراز ویروس کرونا خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه شهرک سفیر امید تبریز گفت: با شروع بیماری کرونا در تبریز، گروه های جهادی و خیریه مسجد اقدام به ضد عفونی کردن معابر و همچنین توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در بین خانواده های بی بضاعت کرده اند.

پورعلی افزود: با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزها که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی بضاعت شده است؛ به همت فعالان مسجد و مساعدت های افراد نیکوکار و خیر و به مناسبت ایام مبارک شعبانیه اقدام به تهیه  بسته های حمایتی سبد غذایی و بهداشتی شده است.

وی بیان کرد: در مرحله اول 50 بسته در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) ، مرحله دوم 60 بسته در روز ولادت امام زین العابدین(ع) و مرحله سوم 160 بسته همزمان با نیمه شعبان توزیع شد.

وی افزود: سه مرحله تهیه و توزیع بسته های حمایتی با صرف هزینه حدود 54میلیون تومان تحقق یافت که هربسته به ارزش 200 هزارتومان بوده است، در تلاش هستیم مرحله چهارم را با کمک خیرین بتوانیم در قالب سبد میوه در تعداد بسته های بیشتری تهیه و میان اقشار آسیب پذیر توزیع کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه شهرک سفیر امید تبریز ضمن تشکر و قدرانی صمیمانه از مشارکت خیرین در این امر مهم، خاطرنشان کرد: امید است چنین اقدامات موثر از سوی گروه های جهادی همچنین با همکاری و تلاش خیرین تا شکست دادن قطعی ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

کد خبر 915123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha