اهدای ۵۶۰ بسته غذایی و بهداشتی از سوی فعالان مسجد طاها تبریز

۵۶۰ بسته غذایی و بهداشتی شامل اقلام غذایی و ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی فعالان مسجد طاها قره آغاج تبریز به نیازمندان اهدا شد.

«حسین قراجه داغی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اقدامات انجام شده توسط فعالان فرهنگی و پایگاه مقاومت مسجد برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

مسئوول برگزاری برنامه های فرهنگی مسجد طاها قره آغاج تبریز گفت: به مناسبت میلاد خجسته مهدی موعود(عج) نمازگزاران و خیران مسجد طاها نذورات خود را برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

وی افزود: 60 بسته سبد غذایی و 500 بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده میان خانواده های بیبضاعت توزیع شد؛ بسته های غذایی اهدایی شامل اقلام برنج، روغن، چای، قند، ماکارونی، پنیر، خرما، شکلات صبحانه، شکر و سبد بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک به ارزش 15میلیون تومان می باشد.

قراجه داغی اظهار کرد: چنانچه در ماه مبارک رمضان نیز شرایط کرونایی حاکم باشد و مساجد تعطیل باشند؛ هزینه افطاری این مسجد نیز به نیازمندان اختصاص خواهد یافت.

وی برنامه های دیگر انجام شده را چنین عنوان کرد؛ فعالان مسجد با همراهی اعضای بسیج پایگاه مقاومت در اقدامی خود جوش، در نخستین روزهای انتشار ویروس کرونا به جهت سلامت هموطنان و همشهریان خود معابر عمومی، کوچه ها، خیابان ها، درب منازل و مساجد را ضدعفونی و گندزدایی کرده و همچنین با کمک جمعیت هلال احمر استان در غربالگری و تبسنجی افراد صحنه های بی بدیلی از انسان دوستی و فداکاری خلق کردند.

کد خبر 915566

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha