تولید ۱۸ هزار ماسک از سوی جهادگران کانون علامه طباطبایی تبریز

تولید۱۸ هزار ماسک بهداشتی وتوزیع ۲۵۰ بسته غذایی و بهداشتی میان خانواده های بی بضاعت تنها بخشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد نور منطقه یاغچیان تبریز است.

«صمد توحیدی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات انجام شده توسط اعضای کانون برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: فعالان مسجدی با همکاری اعضای پایگاه مقاومت بسیج اقدام به اجرای برنامه هایی به منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا کرده اند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی مسجد نوریاغچیان تبریز با اشاره به نقش مساجد در ایام مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: این روزها مسجدی ها فعالیت خود را تعطیل نکردند بلکه با محوریت مساجد جوانان جهادی و خودجوش سرکار آمده و به مردم خدمت رسانی می کنند.

توحیدی افزود: در کنار ویروس کرونا برای سلامت جسم مردم، متاسفانه بسیاری از مردم پس از شیوع آن در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اند و کسب و کارها دچار مشکل شده است؛ بر همین اساس جمعی از مومنان که سال های عمر خودشان را در مسیر انقلاب، اسلام و آرمان های امام طی کرده اند، در این شرایط سخت اقتصادی نیز با حضور در میدان اقداماتی را در جهت رفع مشکلات مردم انجام داده اند.

وی ادامه داد: اقدامات خیرخواهانه در راستای کمک رسانی به همشهریان از ابتدای شروع بیماری، ضدعفونی و گندزدایی روزانه و شبانه اماکن عمومی، معابر، برج ها، محله ها، مغازه ها، مجتمع ها و خودروهای منطقه به مدت 23 روز متوالی، تولید و توزیع 18 هزا رماسک توسط جهادگران کانون و پایگاه، تهیه و توزیع 250 مورد مایحتاج اقلام ضروری غذایی و بهداشتی؛ شامل اقلام خشکبار، برنج، مرغ، روغن، چای، قند، ماسک و ماده ضدعفونی کننده به ارزش 20 میلیون تومان بوده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی مسجد نور یاغچیان تبریز با تشکر از نمازگزاران مسجد که با مشارکت ارزشمند خودشان تمام هزینه های کانون را تامین می کنند خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فعالان مسجد در حال تدارک اقداماتی برای انجام رزمایش انفاق می باشند.

کد خبر 917150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha