بیش از ۶ هزار عدد ماسک میان اصناف منطقه عباسی توزیع شد

پور واقف گفت: بیش از ۶ هزار عدد ماسک به همت جهادگران مسجد شمعچیان میان اصناف منطقه عباسی تبریز توزیع شد.

«رسول حبیب پور واقف» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط اعضای کانون فرهنگی هنری پرداخت و اظهار داشت: فعالان مسجدی با همکاری اعضای پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امناء مسجد اقدام به اجرای برنامه هایی به منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا کرده اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد شمعچیان منطقه عباسی تبریز گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، تلاش کردیم با تهیه پیام هایی و پخش آن در فضای مجازی با اطلاع رسانی جامع و کامل،مردم را با راهکارهای مقابله با این بیماری آشنا کنیم.

حبیب پور افزود: ضمن انجام اقدامات اطلاع رسانی، تاکنون طی 7 مرحله به طور منظم و در قالب تیم های پیاده و خودرویی به همت فعالان مسجد اماکن و معابر عمومی، خیابان ها، مغازه ها، مساجد، محله ها، درب منازل، خودروهای منطقه عباسی ضدعفونی شد.

وی با بیان این که گروه های جهادی و کانون و پایگاه بسیج در این مسیر همراه ما بودند، اظهار کرد: پخش ادعیه و دعای هفتم صحبقه سجادیه از بلنگوی مسجد، تهیه و توزیع ماسک میان اهالی منطقه به تعداد بیش از 6 هزار عدد و تهیه و توزیع محلول ضدعفونی سطوح بین اصناف محله بیش از 500 عدد از دیگر اقدامات کانون نام برد.

حبیب پور ادامه داد: یک تیم خدمت رسان متشکل از 15 نفر از فعالان به صورت غیرحضوری و با تماس تلفنی از پایگاه، در طرح غربالگری وزارت بهداشت مشارکت کرده و بیماری افراد از قبیل تب و سرفه را در پرونده بهداشتی آن ها ثبت کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد شمعچیان منطقه عباسی تبریز با طرح «هر مسجد یک گردان مبارزه»؛ اقدامات ارزشمندی انجام داده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر یک از ما با گامی که در مسیر مقابله با این بیماری بر می داریم؛ بتوانیم بیماری کرونا را به مدد الهی شکست دهیم.

کد خبر 918356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha