اجرای رزمایش مواسات با اهدای هزار بسته معیشتی در تبریز

یک هزار بسته معیشتی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری به همت مرکز نیکوکاری المهدی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز توزیع شد.

«اصغر آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مستمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه برابر تدابیر مقام معظم رهبری همزمان با میلاد خجسته امام زمان (عج) و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند منطقه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان طی دو مرحله دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

آراسته ادامه داد: به دنبال تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مواسات با نیازمندان و خانواده های کم درآمد، مرکز نیکوکاری المهدی(عج) مسجد المهدی تبریز نیز با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا، امروز در مرحله دوم رزمایش انقاق، یک هزار بسته های حمایتی،معیشتی را اهدا کردند.

وی افزود: این طرح،یک طرح «مسجد محور » است که خیران و نمازگزاران با مشارکت در طرح مواسات،همدلی و کمک مومنانه حضور فعال و چشمگیردارند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن، رب، آبلیمو، چای، قند، ماکارونی و .. به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مرحله اول این رزمایش مبلغ ۳۵۰میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

آراسته اشاره کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و استان آذربایجان شرقی نیز در اجرای این رزمایش همدلی با تامین گوشت های مورد نیاز طرح، کمک شایان توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از آبرو مومن؛ به معنای حفظ همه آن چیزی است که انسانیت و کرامات انسانی را می سازد؛ تصریح کرد: کمک های مرکز نیکوکاری المهدی(عج) به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان تحویل داده می شود.

به گفته وی این طرح  با بازدید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم؛ امام جمعه تبریز به اتفاق مدیر کل اوقاف و امورخیریه، مدیرکل کمیته امداد، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، فرماندهان بسیج و خیران عزیز همراه بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز ضمن ثشکر و قدرانی صمیمانه از کلیه خیران و نمازگزاران عزیز که با مشارکت ارزشمند خود، این امر مهم را محقق می سازند خاطرنشان کرد: در حال تدارک و تهیه 2 هزار بسته معیشتی دیگر برای مراحل دوم و سوم توزیع در ماه مبارک رمضان هستیم که در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

کد خبر 918888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha