قهرمانی اخیر ورزشکاران کرمانی اعتبار و جایگاه استان در عرصه ورزش کشور را ارتقاء داد

استاندار کرمان با تبریک افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا؛ این موفقیت را باعث ارتقای جایگاه استان در عرصه ورزش کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ پس از درخشش ورزشکاران کرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا؛ استاندار کرمان شنبه شب(۲۸ مهر) پیام تبریکی صادر کرد.
محمدمهدی فداکار در این پیام آورده است:
درخشش ورزشکاران کرمانی با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا را به قهرمانان غیور و خانواده های محترمشان، ‌ مربیان زحمتکش و کادر فنی و مردم همیشه سرافراز استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
این پیام می‌افزاید: بی‌شک افتخارآفرینی و حضور توانمند ورزشکاران کرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا، نشانه‌ای بر همت و عزم جوانان قهرمان استان برای فتح قله‌های افتخار و ماحصل تلاش‌های بی وقفه ورزشکاران عزیز است.
استاندار کرمان افزوده است: این موفقیت ارزشمند اعتبار و جایگاه استان کرمان را در عرصه ورزش کشور ارتقاء بخشید و موجب شادی مردم و ایجاد انگیزه برای جوانان این استان است.
وی در پایان با آرزوی تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان؛ نسبت به تداوم این توفیق ها در راه اعتلاء و سربلندی ایران اسلامی ابراز امیدواری کرده است.
گفتنی است؛ تیم کرمانی حاضر در این مسابقات موفق به ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز شد.

کد خبر 1786395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha