اجرای رزمایش همدلی با اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی

۱۰۰ بسته معیشتی و۳ هزار بسته بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) منطقه یوسف آباد تبریز توزیع شد.

«حیدر نعمتی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات انجام شده جهادگران کانون فرهنگی هنری و بسیج پایگاه مقاومت مسجد امام خمینی(ره) منطقه یوسف آباد در مقابله با شیوع بیماری کرونا پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی منطقه یوسف آباد تبریز گفت: با شروع ویروس کرونا مسجد امام خمینی(ره) کارکرد خود را در حفظ وحدت، همدلی و کمک به همنوعان حفظ کرده و به عنوان کانونی برای مقابله با ویروس کرونا تبدیل شده است و فعالان کانون فرهنگی هنری در کنار پایگاه بسیج پای کار بوده و نگذاشته اند، چراغ مسجد خاموش شود و مانند اوایل انقلاب این مکان مقدس را تبدیل به سنگری برای پشتیبانی و مبارزه با کرونا کرده اند.

نعمتی زاده افزود: در پی فرمایش مقام معظم رهبری درباره شکل گیری رزمایش همدلی و مواسات در کشور برای دستگیری از نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان، کانون فرهنگی هنری اقداماتی برای مشارکت در اجرای رزمایش کمک مومنانه به فقرا انجام داده است؛ در همین راستا 100 بسته معیشتی برای مرحله اول رزمایش همدلی در اختیار خانواده های نیازمند حاشیه شهر قرار داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) اقلام بسته های معیشتی اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن مایع، رب، چای، قند، ماکارونی به ارزش 14 میلیون تومان از محل کمک های خیرین عنوان کرد.

نعمتی زاده ادامه داد: از دیگر اقدامات خیرخواهانه و داوطلبانه جهادگران در راستای کمک رسانی به همشهریان از ابتدای شروع بیماری، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و عرضه رایگان به اهالی، گندزدایی و ضد عفونی تمام خیابان ها، محله ها، کوچه ها، مغازه ها، درب منازل و تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده به تعداد بیش از 3هزارعدد درحاشیه شهر از دیگر اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران مسجد با همکاری اداره بهداشت منطقه در قالب تیم های سالم سازی محیط با روحیه ای جهادی در منزل بیماران مبتلا به کرونا حضور یافته و اقدام به ضدعفونی منزل آن ها می کنند و همزمان با گند زدایی خانه ها به افراد خانوارها آموزش های لازم برای مراقبت بیماران درمنزل نیز انجام می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی منطقه یوسف آباد تبریز ضمن تجلیل و قدرانی از جهادگران و خیرین خاطرنشان کرد: در حال تهیه و تدارک 100 بسته معیشتی دیگر برای اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در ماه مبارک رمضان با کمک و همراهی آستان قدس رضوی استان هستیم.

کد خبر 919450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha