قشر محروم جامعه با بحران معیشتی روبه‌رو است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بحران کرونا معیشت قشر محروم جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نباید از آن‌ها غافل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در رزمایش بخشش ایرانیان که به همت مراکز نیکوکاری کمیته امداد آذربایجان شرقی در حال اجرا است، اظهار داشت: فعالیت جهادی مراکز نیکوکاری و جوانان مسجدی برای دستگیری از خانوارهای آسیب پذیر ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه خاطرنشان کرد: بحران کرونا معیشت قشر محروم جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نباید از آن‌ها غافل شد.

همچنین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه «رزمایش بخشش ایرانیان» در مراکز نیکوکاری اظهار کرد: کمیته امداد استان بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب برای تشکیل رزمایش کمک به نیازمندان آسیب دیده از بحران کرونا، به یاری آن‌ها شتافته است.

یونس فاتح افزود: کمیته امداد با همراهی خیرین و مردم، بسته‌های معیشتی و بهداشتی آماده کرده و بین خانوارهای مددجو و اقشار محروم جامعه توزیع می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان تاکنون بیش از سه میلیارد تومان برای مقابله با بیماری کرونا بین خانوارهای مددجو و آسیب پذیر هزینه کرده است.

فاتح افزود: از همان روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان به صورت خودجوش با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و همچنین توزیع موارد ضدعفونی کننده بین مددجویان، در صف اول مقابله با این ویروس بوده‌اند.

کد خبر 916448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha