تشریح اقدامات لشکر ۲۱ حمزه ارتش در زمینه مقابله با ویروس کرونا

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ به تشریح اقدامات این نیروی انقلابی در زمینه مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان این‌که ارتش حزب الله و کلمه طیبه مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: توانایی های ارتش در سطح همه نیروها آرزوهای دشمنان را به یاس تبدیل کرده است.

«امیرسرتیپ میرزایی»‌ با ارائه گزارشی از اقدامات یگان های ارتش مستقر در آذربایجان شرقی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی تاکنون ۹۰ مرحله ضد عفونی و گندزدایی در سطح استان انجام شده است.

وی ایجاد ایستگاه های پایش سلامت در ورودی و خروجی های استان را از دیگر اقدامات ارتش برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: استقرار گروه های کنترل عبور و مرور در ۱۷ نقطه از استان و ایجاد نقاهتگاه با ۲۷۰ تخت خواب برای بیماران کرونایی نیز از اقدامات ارزشمند ارتش است.

میرزایی پخش مواد ضدعفونی در سطح مناطق مختلف استان، تولید ماسک و لباس های بیمارستانی در سطح یگان های ارتش و خدمات دهی بیمارستان ارتش به بیماران کرونایی استان را از دیگر اقدامات ارتش در قرارگاه پدافند زیستی برای مقابله با این بیماری برشمرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا اقدامات ارتش را مصداق بارز شعار انقلابی "ارتش برای ملت" عنوان کرد و گفت: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ارتش با اقتدار بیشتر و توان رزمی بالاتر در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی در میدان حضور دارد.

 

 

 

کد خبر 917280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha