اهدای ۹ هزار بسته بهداشتی و ۸۰ بسته غذایی از سوی کانون دارالسلام تبریز

گروه جهادی مسجد حاج کاظم در اقدامی خداپسندانه با استفاده از کمک خیرین برای افراد کم بضاعت اقلام بهداشتی و غذایی تهیه کردند.

«عزیزاله محمدی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای 9 هزار ماسک بهداشتی و ماده ضدعفونی کننده و 80 بسته معیشتی به خانواده های محروم خبر داد.

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری دارالسلام مسجد حاج کاظم منطقه فیضیه تبریز گفت: جوانان غیرتمند و جهادی مسجد در اقدامی خیرخواهانه با استفاده از کمک های خیرین به کمک همنوعان خود شتافتند و برای افراد کم برخوردارمنطقه سبد غذایی و اقلام بهداشتی و ضد عفونی تهیه کرده و درب منازل آنها توزیع کردند.

وی بیان کرد: 80 بسته غذایی تهیه و توزیع شد که بسته های غذایی شامل اقلام برنج، چای، قند، گوشت، ماکارونی، روغن، رب، تن ماهی و 6 هزار ماسک بهداشتی و 3هزار ماده ضدعفونی کننده بوده است.

محمدی یادآورشد: از دیگر اقدامات کانون؛ می توان به تب سنجی 6 هزار نفر از افراد منطقه فیضیه با کمک جمعیت هلال احمر استان و ضد عفونی و گندزدایی معابر، اماکن، خیابان ها، کوچه ها، منازل، مساجد اشاره کرد.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مسجد حاج کاظم مبلغ 35 میلیون تومان از محل کمک های خیرین و مردمی جهت تهیه و توزیع سبد غذایی و بهداشتی برای خانواده های آسیب دیده بیماری کرونا اختصاص داده است.

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری دارالسلام مسجد حاج کاظم منطقه فیضیه تبریز خاطر نشان کردکانون فرهنگی هنری همواره در کنار مردم منطقه قرار دارد و در این زمینه تلاش می کنیم از تمام ظرفیت خود استفاده کند.

وی؛ افزود: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و با عنایت به فرا رسیدن ماه میهمانی خدا گروه جهادی مسجد در حال تدارک و تهیه یک هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند می باشد.

کد خبر 916841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha