همکاری جهادگران مسجد آل الله عباسی تبریز با شبکه بهداشت

اهدای ۱۱۰ بسته غذایی از سوی جهادگران و هیئت عاشقان امام حسین(ع) مسجد آل الله عباسی تبریز میان خانواده های آسیب دیده از کرونا تنها بخشی از همت جوانان مسجدی شهر است.

«مهدی جلالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اقدامات انجام شده توسط هیئت برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: فعالان مسجدی با همکاری اعضای پایگاه مقاومت بسیج اقدام به برگزاری برنامه هایی به منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا کرده اند.

مسؤول هیئت عزاداری عاشقان امام حسین(ع) مسجد آل الله عباسی تبریز افزود: از جمله این برنامه ها می توان به شناسایی خانوارهایی که دربحث معیشت دچار آسیب و بحران شده اند، همکاری هیئت با شبکه بهداشت منطقه، ضد عفونی اماکن، معابر و مناطق تجمعی مردم منطقه نام برد.

جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا و بر اساس تکلیف شرعی جوانان هیئت، فعالان فرهنگی، هیئت امنای مسجد و اعضای پایگاه با همه توان خود با شبکه بهداشت و درمان منطقه همکاری دارند و خانواده هایی که دچار بیماری کرونا شده اند تحت حمایت قرارداده؛منازل آنها را ضد عفونی کرده و از نظر معیشت نیز یاری رسان آنها هستند.

وی افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان، 110بسته مواد غذایی با رمز یا علی(ع) میان خانواده های شناسایی شده توزیع شد، بسته ها شامل اقلام برنج، چای، قند، پنیر، روغن و نخود، و هر بسته به ارزش 200 هزار تومان می باشد.

مسؤول هیئت عزاداری عاشقان امام حسین(ع) ضمن تشکر و قدرانی از فعالان هیئت و مسجد خاطرنشان کرد: تمام هزینه های هیئت توسط اعضای مسجد و نمازگزاران تامین می شود.

کد خبر 914799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha