پویش ملی با خانواده در جشن میلاد  پدر امت

حوریه رجالی با اشاره به برگزاری پویش ملی جشن میلاد پدر امت گفت: جشن میلاد حضرت امیرالمومنین با شیوه ای جدید به صورت غیرحضوری در سراسر کشور و با نذر ۱۱۰ هزار ختم حدیث کسا و دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

حوریه رجالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، در خصوص پویش ملی جشن میلاد پدر امت گفت: به منظور برگزاری باشکوه این جشن ها، آموزش های مجازی مهارت افزایی در زمینه های تزئینات منزل، کیک و شیرینی پزی، گلسازی، خلاقیت های برای کسانی که علاقه مند به شرکت در این پویش ملی هستند، ولی ایده ندارند ارائه می شود. 

 

مدیریت کانون بانوان آستان قدس رضوی اصفهان تصریح کرد: در روز میلاد حضرت علی علیه السلام هر خانواده از جشن خود و جلسه خانوادگی قرآئت حدیث شریف کسا  تصاویری تهیه  و ارسال می کند.

 

وی ادامه داد: در پایلن به تصاویر ارسالی منتخب خانواده های شرکت کننده در پویش ملی جشن میلاد پدر امت از طرف مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی جوایزی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ تومان به ۸ خانواده برگزیده اهدا می شود.

 

وی افزود: این پویش در سراسر کشور و با هدف ایجاد نشاط در ایام ولادت حضرت علی علیه السلام برگزار می شود که به دلیل عدم امکان برگزاری جشن عمومی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در جمع خصوصی هر خانواده بر گزار می‌شود.

کد خبر 901920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha