بازار قیصریه لار تعطیل و پروازهای ورودی به لارستان لغو شود

در پی شیوع جدی‌تر بیماری کرونا دانشکده علوم پزشکی لارستان طی نامه‌ای به شورای تأمین این شهرستان، خواستار انجام اقداماتی فوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، در پی شیوع جدی‌تر بیماری کرونا در لارستان و سیر صعودی آن در هفته آتی، دانشکده علوم پزشکی لارستان طی نامه‌ای به شورای تأمین این شهرستان، خواستار انجام اقداماتی فوری به شرح زیر شده است:

۱- تمامی تجمعات کما فی‌السابق لغو گردد.

۲- واجبات دینی به صورت فرادی در خانه انجام و تمامی مساجد طبق دستورالعمل با نظارت پرسنل بهداشتی توسط کانون مساجد ضدعفونی گردد.

۳- تمامی پروازهای داخلی به لار حتی‌الامکان محدود و یا لغو شود.

۴- تمامی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه تعطیل گردد.

۵- بازار قیصریه لار به دلیل عدم تهویه مطبوع تعطیل گردد.

۶- مبادی ورودی شهرها به منظور جلوگیری از پذیرش مهمانان نوروزی و افراد غیربومی کنترل گردد.

 

بر اساس این گزارش، دانشکده علوم پزشکی لارستان امروز شنبه (۱۷ اسفند) به طور رسمی خبر ابتلای ۳ نفر دیگر به کووید۱۹ در لارستان را تأیید کرد.

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، تا کنون چهار نفر در لارستان به این ویروس آلوده شده‌اند، چهار نفر دیگر مشکوک به این بیماری نیز که نتیجه آزمایش اولیه آنها منفی بوده، مرخص شده‌اند.

طبق بررسی‌های انجام‌شده، غالب افراد مبتلا به این ویروس در لارستان در شهرهای بزرگ و آلوده رفت‌وآمد داشته‌اند.

فراخوان نیروهای داوطلب مردمی برای کنترل ورودی شهر، ساخت ژل و ماده ضدعفونی‌کننده و ضدعفونی کردن مساجد در روزهای آتی علیه کرونا از جمله اقدامات انجام‌شده بوده است.

دکتر «محمدحسین کریمی» رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در پیامی از مردم فهیم لارستان درخواست کرد به هیچ عنوان به مسافرت‌های نوروزی نروند و به اخبار و پیام‌های بهداشتی که از طریق روابط عمومی دانشکده منتشر می‌شود عمل و توجه کنند که بهترین راه پیشگیری از شیوع این بیماری در خانه ماندن است.

کد خبر 902708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha