لارستان رتبه اول استان فارس در طرح غربالگری ویروس کرونا

رضایی گفت: شبکه بهداشت و درمان لارستان در طرح غربالگری ویروس کرونا با ثبت بیش از ۵۰ درصد از جمعیت تحت پوشش تا این لحظه رتبه اول استان فارس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «بهزاد رضایی» امروز (شنبه ۲ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: با اضافه شدن یک مورد مثبت دیگر به جمع مبتلایان به بیماری کرونا در لارستان، شمار مبتلایان به این بیماری در حوزه علوم پزشکی لارستان از ابتدا تا کنون به ۲۷ نفر رسیده است.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۲ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند، افزود: سایر موارد در قرنطینه خانگی بوده که البته سه مورد اول از این جمع ۲۷ نفره، دوره قرنطینه خانگی خود را نیز به پایان رسانده‌اند.

 

وی ضمن تقدیر از همشهریان به خاطر رعایت توصیه‌ها خاطرنشان کرد: از سیستم بهداشت و درمان به ویژه معاونت بهداشتی در اجرای طرح غربالگری تشکر می‌کنم که موفق شده‌اند با غربالگری بیش از ۱۵۱ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد از جمعیت تحت پوشش، تا این لحظه رتبه اول استان را کسب کنند.

 

«جلیل حسنی» نیز از لغو مرخصی و آماده‌باش کامل تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی لارستان خبر داد و گفت: مرخصی و مأموریت تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بخشداران و شهرداران در ایام نوروز لغو شده است.

 

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کشیک ادارات و فرمانداری در ایام نوروز برقرار است، تأکید کرد: مدیران محل کار خود را ترک نکنند و به ارائه خدمات بپردازند.

کد خبر 907502

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha