کُند شدن روند ابتلا به کرونا در لارستان/ شمار مبتلایان کماکان ثابت مانده است

رضایی با اعلام ثابت ماندن شمار مبتلایان به کرونا در لارستان طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: روند ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان کُند شده است اما نباید سبب بی‌احتیاطی مردم یا بازگشت به کارهای عادی گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «بهزاد رضایی» امروز (دوشنبه ۴ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در لارستان ثبت نشده است و کماکان تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از ابتدا تا این لحظه ۲۷ نفر است.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: کُند شدن روند ابتلا به کرونا در لارستان نباید سبب بی‌احتیاطی مردم عزیز یا بازگشت به کارهای عادی گذشته شود.

 

وی با بیان اینکه رفتار صحیح مردم و رعایت نکات توصیه‌شده، علت اصلی کند شدن ابتلا به کووید ۱۹ در لارستان است، تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم همچنان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بر کرونا غلبه کنیم.

 

براساس این گزارش، ستاد مبارزه با کرونا در لارستان نیز در اطلاعیه‌ای جدید با اعلام ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهر لار، آورده است: با توجه به اینکه لارستان به‌عنوان کریدور ارتباطی دو استان فارس و هرمزگان همه ساله مسیر تردد قابل ملاحظه خودرو مسافران نوروزی است؛ علی‌رغم رسم دیرینه لارستانی‌های خونگرم در مهمان‌نوازی، امسال به دلیل اولویت سلامت مردم به‌ویژه لارستانی‌های عزیز، در ادامه سلسله اقدامات ستاد مبارزه با کرونا لارستان، با جا‌بجایی کانکس غربالگری کرونا از پلیس راه لار - جهرم به ورودی شهر لار (مدخل کمربندی شهر لار)، تمامی خودروهای غیر پلاک شهرستان به جاده کمربندی هدایت و از ورود آن‌ها به شهر لار جلوگیری می‌شود.

کد خبر 908122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha