ایجاد ۴ پایگاه‌ مختلف در ورودی لارستان برای کنترل مسافران

یگانه با بیان اینکه کنترل مسافران و خودروهای ورودی به شهر بسیار مهم است، گفت: در ورودی‌های لارستان از چهار مسیر مختلف پایگاه‌های کنترل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «بهزاد رضایی» امروز (جمعه ۸ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده است که در این بیست‌وچهار ساعت، دو مورد ترخیص از بیمارستان را نیز داشته‌ایم.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: موارد مشکوک و همچنین مواردی که به سبب خویشاوندی و یا ارتباط نزدیک با بیماران مبتلا، احتمال ابتلا به ویروس در آن‌ها وجود داشته نیز در حال غربالگری هستند که امیدواریم همه منفی باشند.


«وحید یگانه» نیز با بیان اینکه کنترل مسافران و خودروهای ورودی به شهر بسیار مهم است، اظهار داشت: در ورودی‌های لارستان از چهار مسیر مختلف پایگاه‌های کنترل ورود احداث شده است.


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: مهم‌ترین ورودی شهرستان از مسیر جهرم به لار است که با مدیریت فرماندهی ناحیه سپاه لارستان و همکاری بسیج و ادارات در حال کنترل است.


وی با برشمردن سایر مسیرها گفت: در ورودی گراش از دیروز همکاران هلال‌احمر مستقر شده‌اند، در ورودی بستک با همکاری شهردار خور خودروها کنترل می‌شود و در ورودی لطیفی نیز با مدیریت شهرداری لطیفی پایگاه کنترل ورود خودرو و مسافر در حال فعالیت است.

 

یگانه با بیان اینکه دورهمی در باغ شهری‌ها باعث انتشار بیشتر بیماری می‌شود، تصریح کرد: باید از دورهمی و تجمع در باغ شهری‌ها اجتناب شود که این موضوع فعلاً به‌صورت توصیه گفته شده اما چنانچه در این موضوع سهل‌انگاری صورت گیرد، به ناچار از قوه قهریه استفاده می‌شود.


وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۵ هزار نفر به سامانه خوداظهاری مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: از عموم شهروندان می‌خواهیم حتماً در سایت salamat.gov.ir طرح غربالگری را انجام دهند.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه برخی از افرادی که در سامانه خوداظهاری علایم خود را ثبت می‌کنند، باید توسط همکارانم مورد پیگیری قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: لارستان در زمینه پیگیری موارد لازم با بیش از ۹۰ درصد رتبه اول کشور را دارد.

کد خبر 909459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha