شناسایی ۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در لارستان پس از ۴ روز

پس از چهار روز توقف رشد تعداد مبتلایان به کرونا در لارستان، رضایی از شناسایی ۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «بهزاد رضایی» امروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده که یک مورد در شهرستان لار و یک مورد دیگر هم در شهرستان اوز بوده است که هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: در مجموع از ابتدای ویروس کرونا تا حال حاضر، ۱۵۲ مورد نمونه‌گیری صورت‌گرفته که از این تعداد با اضافه‌شدن ۲ مورد اخیر، آمار کلی موارد مثبت به عدد ۲۹ می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در بیمارستان امیدوار اوز یک نفر و در بیمارستان «امام رضا (ع)» لار نیز ۶ نفر بستری هستند که از این بین؛ ۴ مورد مشکوک و ۲ مورد مثبت وجود دارد.

 

«جلیل حسنی» در بازدید از محل ایست و بازرسی و پایگاه غربال‌گری مسافران ورودی و خروجی لارستان با بیان اینکه در ورودی شهر، خودروهای مسافران به کمربندی جهت عزیمت به مقصد هدایت می‌شوند، گفت: در تمامی این محورها، سلامت سرنشینان خودروها کنترل شده و افراد مشکوک به بیماری به مراکز درمانی معرفی و ترددهای ضروری مانند تردد خودروهای حمل مواد غذایی نیز پس از اطمینان از سلامت آن‌ها انجام می‌شود.


فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه تا کنون از ورود تعداد قابل توجهی از مسافرین دارای علایم مشکوک به شهرستان ممانعت به‌عمل آمده است، افزود: مسافرین محترم توجه نمایند به هیچ عنوان اجازه حضور افراد مشکوک به بیماری در شهرستان داده نخواهد شد و در صورت اصرار به حضور در شهرستان، حداقل به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

کد خبر 909166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha