پویش مردمی بخشش اجاره بها در لارستان

با توجه به خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان و بازاریان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، پویش مردمی بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی در لارستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، با شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد خانوارها و وضعیت درآمدی مردم، بازاریان و مالکان اماکن تجاری لارستان همانند سایر شهرها با توجه به خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان برای جلوگیری از شیوع این بیماری به پویش مردمی بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی پیوسته‌اند تا شادی را به دیگران هدیه ‌دهند.

 

بازاریان و مالکان اماکن تجاری لارستان که همواره در کارهای خیر و خداپسندانه در این شهرستان مشارکت دارند، این‌بار نیز همدیگر را در مسیر گذر از بحرانی به نام کرونا یاری می‌کنند.

 

بخشش اجاره بها از سوی مالکان که یک حرکت انسانی قلمداد می‌شود، باعث شده مقدار زیادی از دغدغه و فشار مالی مستأجران را کم کند و همچنین تشویق و الگویی برای دیگر مالکان لارستان برای تکرار این اقدام حسنه شود.

 

در حال حاضر دعوت از مالکان واحدهای تجاری و مسکونی لارستان در فضای مجازی و رسانه‌ها برای حضور در این پویش ادامه دارد که با استقبال مواجه شده است.

کد خبر 909614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha