آشنایی با محتوای کتاب خدا باعث می شود دشمنان اسلام را بهتر بشناسیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: آشنایی با محتوای کتاب خدا باعث می شود دشمنان اسلام را بهتر بشناسیم و به خاطر همین تدبر در قرآن، ایمان فرد را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با جمعی از مربیان و حافظان کل قرآن کریم خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، پیروی از قرآن و عترت را لازمه سعادت بشر در دنیا و آخرت دانست و گفت: مسلمانان باید با قرآن آشنایی کامل داشته باشند و از آنجایی که قرآن به زبان عربی نوشته شده است بنابراین تفکر در آن و خواندن معانی آن و ترجمه باید بیشتر مورد توجه حافظان و مربیان قرار گیرد.

 

وی انس با کتاب آسمانی را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: انس با این کتاب آسمانی می تواند انسان را به سوی کمال سوق داده و بسیاری از مشکلات روزمره زندگی را مرتفع سازد.

 

 آیت الله باریک بین ضمن سفارش به اولیا و مربیان در جهت خواندن قرآن و عمل به آن، بیان کرد: آشنایی با محتوای کتاب خدا باعث می شود دشمنان اسلام را بهتر بشناسیم و به خاطر همین تدبر در قرآن، ایمان فرد را افزایش می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به برگزاری مجالس قرآنی در کشور و استان اشاره کرد و افزود: در مجالس و برنامه هایی که قرآن با صوت زیبا تلاوت می شود بهتر است معنی آن نیز ذکر شود تا به درک واقعی برسیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از تلاش های مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت برنامه های فرهنگی و قرآنی برای نوجوانان و جوانان، گفت: مسئولان برنامه های فرهنگی این اداره باید از اساتید برجسته قرآنی در کشور و استان برای ارتقای سطح مربیان و حافظان قرآنی بهره بگیرند.

 

در ادامه هدایت الله صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین نیز گزارش از برنامه های فرهنگی و قرآنی این مرکز ارائه کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 90441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha