سیاست‌کاری رسانه‌های بیگانه ترویج ناامیدی در جامعه است

راستگو گفت: سیاست‌کاری رسانه‌های بیگانه و معاند و خط نفاق، بزرگنمایی غیرواقعی اوضاع و شرایط و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» امروز در نهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: آمار و اطلاعات مربوط به کرونا را صرفا رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه می دهد و هیچ مرجعی به جز آنها در این خصوص اظهارنظر نخواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: شورای اطلاع‌رسانی استان نیز سیاستگذار در حوزه اطلاع رسانی بوده و و رییس آن در راستای اطلاع رسانی موضوعات کلان استان و اقناع افکار عمومی، اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از رسانه ها خواست تا برای مردم تبیین کنند که تنها جای مطمئن و امن ترین مکان برای در امان ماندن از بیماری کرونا خانه‌هایشان است.

راستگو، حضور در اجتماعات و هر نوع تجمع و دور همی را موجب انتشار بیشتر ویروس و شیوع بیماری و بسیار خطرناک اعلام کرد و از رسانه ها و نخبگان جامعه خواست تا در جهت تنویر افکار عمومی و تشویق مردم به مراقبت های بهداشت فردی و اجتماعی مبادرت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: سیاست کاری رسانه های بیگانه و معاند و خط نفاق، بزرگ نمایی غیر واقعی اوضاع و شرایط و ایجاد یاس و نامیدی در جامعه است و در این موقعیت، مسئولیت نخبگان و اصحاب قلم و اندیشه و رسانه ها در مدیریت افکار عمومی و ایجاد امید و نشاط اجتماعی بسیار سنگین و تعیین کننده است.

 

کد خبر 904706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha