شناسایی و مقابله با محتکران اقلام بهداشتی در قم

فرمانده نیروی انتظامی قم از شناسایی و مقابله با محتکران اقلام بهداشتی در قم خبرداد و گفت: چندین مورد احتکار، کشف و لوازم و اقلام آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» امروز (شنبه ۲۴ اسفند)در جلسه «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی در جهت همکاری با دولت و وزارت بهداشت آمادگی کامل دارد، گفت:ما در همین راستا مصوبات جلسات قبل را ظرف دو ساعت اجرایی کردیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: الان هم آمادگی داریم فراتر از حیطه وظیفه نیروی انتظامی خدمت رسانی کنیم تا هرچه زودتر فضای شهر مقدس قم از این ویروس منحوس پاک شده و آرامش به شهر و کشور برگردد.

 

وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در جهت پاک سازی معابر و خیابان ها گفت: در بحث ضدعفونی خودروهای یگان ویژه که از آنها برای مقابله با اغتشاشات استفاده می‌شود، آماده است تا از ظرفیت آنها در جهت این مسأله استفاده کنیم.

 

سردار آقاخانی تأکید کرد: عمده تمرکز روی مبادی ورودی و خارجی است که ما در این جهت با هلال احمر و سپاه پاسداران همکاری داریم تا در موارد نیاز وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برخی در این ایام به دنبال سوء استفاده از وضعیت شهر بوده اند که در این جهت ما همواره به دنبال شناسایی محتکران و سوء استفاده کنندگان هستیم و در بحث کشفیات نیز خوب عمل کرده ایم و تا کنون چندین مورد انبار احتکار اقلام بهداشتی کشف و لوازم آن از طریق دستگاه قضایی، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

کد خبر 905046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha