کمک ۲۰ میلیون تومانی اوقاف  به بهداشت ملایر

جعفری گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای پیشگیری از کرونا ۲۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی  به مدیریت بهداشت و درمان ملایر کمک کرده است.

 «پژمان جعفری»در  گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان در ملایر گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی انجام شده همه بقاع متبرکه ملایر بسته شده و در ایام نوروز نیز هیچ برنامه ای در  بقاع نداریم.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین با اشاره به اینکه با هماهنگی فرمانداری  ورود به آورامستانهلای شهرستان نیز در جمعه آخر سال ممنوع است گفت: این تصمیم نیز با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت گرفته است.


وی در ادامه افزود:  توجه به شرایط و نیاز جامعه اداره اوقاف و امور خیریه با اخذ مجوز از سازمان اوقاف در راستای نیت واقف با توجه به شروع کرونا کمک های بهداشتی خود را به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان داشته است.


  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از  کمک ۲۰ میلیون تومانی این اداره با اخذ مجوز از محل نیت واقف به مدیریت بهداشت و درمان ملایر خبر داد و افزود : این مبلغ برای تهیه اقلام بهداشتی  شامل ماسک، الکل، مواد ضد عفونی کننده و دستکش مورد نیاز برای توزیع در مراکز درمانی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه داده شده است .


جعفری همچنین از توزیع ۴ هزار ماسک به  بیمارستان امام حسین (ع) برای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد گفت:  این  تعداد  غیر از  مبلغ کمک شده به بهداشت و درمان ملایر  بوده است.


وی با اشاره به وضعیت شهرستان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: در صورت نیاز و اخذ مجوز  این اداره آمادگی کمک های بیشتر را در راستای کمک به مراکز درمانی برای تهیه اقلام بهداشتی در  زمینه  مقابله با کرونا خواهد داشت . 

 

کد خبر 904798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha