کسب مهارت های زندگی منجر به تحکیم بنیان خانواده می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، کسب مهارت های زندگی را موجب تحکیم خانواده دانست و گفت: طرح ملی رحمت تحکیم خانواده، مختص به بانوان خانه دار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، همایش طرح ملی رحمت تحکیم خانواده، امروز(23 آذر) با حضور جلال منکرسی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و جمع کثیری از بانوان در سراسری استانداری برگزار شد.

 

نسرین بهادری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، در این همایش گفت: کسب مهارت های زندگی منجر به تحکیم بنیان خانواده می شود.

 

وی تبیین جایگاه خانواده، معرفی اهمیت آن و ارائه الگوهای رفتاری مبتنی بر قرآن و عترت برای حفظ و تقویت بنیان خانواده را از مهم ترین اهداف طرح ملی رحمت خواند و افزود: این طرح مختص خانم های خانه دار است اما برای خانم های شاغل نیز قابل اجرا است.

 

بهادری، اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده نقش بسیار مهمی در ایجاد یک جامعه پیشرفته و توسعه یافته دارد.

 

وی ایجاد فضای امید و نشاط در بین خانواده ها و جامعه را از دیگر اهداف اجرای طرح ملی رحمت برشمرد و بیان کرد: تشریح این طرح منجر به کسب مهارت های زندگی برای کنترل خشم و عصبانیت و چگونگی نحوه رفتار درست و زندگی در بین خانواده ها می شود.
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، گفت: این طرح که در بین خانواده ها اجرا شده دارای نتایج و برکات خوبی بوده و در بسیاری از موارد ضمن کمک به تحکیم بنیان خانواده، از گسترش طلاق و جدایی بین زوجین جلوگیری کرده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 91014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha