مردم؛ روز طبیعت را در خانه بمانند

هادی نسب از مردم درخواست کرد تا امسال، روز طبیعت را در خانه بمانند و به قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «هادی هادی نسب» از ایستگاه های غربالگری و کنترل در روستای شرف آباد رستاق، فیروزآباد اشکذر و جاده یزد به خضر آباد بازدید و دیدن به عمل آورد.

وی در این بازدید، یادآور شد: با توجه به تعطیلی روز 12 و 13 فروردین ماه و پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر تردد مردم، ورود و خروج به شهرستان اشکذر به ویژه مناطق روستایی بخش مرکزی و خضرآباد تا صبح پنج شنبه ممنوع اعلام شد.

این مقام مسئول گفت: طبق مصوبه شورای تامین، تمام مسیرهای فرعی مناطق شهری و روستایی اشکذر مسدود شده و با همکاری نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان؛ تامین نیروی لازم در جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه هرج و مرج و بی نظمی در این دو روز پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مینی بوس و آژانس های درون شهری و حتی از استان اجازه جا به جا کردن شهروندان به مناطقی ییلاقی را ندارند و در صورت مشاهده از ورود آنها ممانعت می شود.

فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اشکذر به شهروندان در خصوص عدم تمرد، سرپیچی و برخورد فیزیکی با هر یک از اعضای مستقر در ایستگاه های غربالگری شهرستان و برخورد قضایی در صورت ارائه گزارش تذکر داد.

وی در پایان از شهروندان اشکذری درخواست کرد تا روز طبیعت امسال را در خانه مانده و از هرگونه تردد خودداری کنند و با این همراهی به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک شایانی کنند.

کد خبر 910778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha