تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ۱۲۲ نفر رسید

شیرانی گفت: با شناسایی ۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به ۱۲۲ نفر رسید.

«مجید شیرانی» امروز (سه شنبه ۱۲ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع ۵۷۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که از این تعداد تاکنون آزمایش ۱۲۲ نفر مثبت اعلام شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین از تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان با فوت شدن یک بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ نفر تاکنون قربانی این ویروس شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان بهبود یافته‌اند.

 

شیرانی در ادامه با دعوت از مردم استان به در خانه ماندن در روز طبیعت، گفت: مردم با در خانه ماندن و خودداری از حضور در پارک‌ ها و فضاهای سبز به حفظ سلامتی خود کمک کنند.

 

وی افزود: مردم در روزهای اخیر همکاری و مشارکت خوبی در اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی داشته اند و اگر این طرح با همین روند ادامه یابد می‌توان زودتر بر این ویروس غلبه کرد.

 

کد خبر 911028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha